7/22/2009

Barcelona July '09






Eveeet yine Barcelona'daydım. Ama ilk defa yılın bu zamanında. Hayalim Barcelonetta'da denize girip şehre yazlık muamelesi yapmaktı. Haziran ve Ekim'de gayet olanaklı gözüken bu durum gayet imkansız oldu tabiii. Konyaaltı plaj manzaraları x10
Ben de sıcağa mümkün oldukça aldırmadan tabanlarım şişene kadar dolaştım. Şehirde daha önce fotograf çekmediğim birkaç şey bulup onları çektim. Daha çok portlarda vakit geçirdiiiim.
Barcelona bu defa çok daha farklı hissettirdi bana. Döndüğümden beri içim buruk. Korkunç nem ve sıcağa rağmen tatilim hiç bitmesin istedim. Rüya gibiydi... yine..

Gitmeyen görmeyen varsa eylül ekim çok güzel zamanları. Hemen biletinizi ayırtıp gidin.
Otel için en favori otelim Hotel Turin. Son iki sefer burda kaldım. Son derece modern dekore edilmiş ve şehrin en merkezi yeri Rambla'da. Hemen karşısında en populer tapas bar'lardan biri var. Biraz ilerisinde muhteşem bir Japon, bir İtalyan restaurant'ı var. İspanyol kahvaltısı beni açmaz diyenlere 10 metre ilersinde Starbucks, sağlıklı beslenenler için Bouqeria Mercat (süper meyva suları ve meyva salataları) var.
tabii bu Turin'in bir de web sitesi var www.hotelturin.com

Kendi kendime sponsor oldugum Fotograflarla Barcelona devam edicek :)))



Hiç yorum yok: