8/08/2008

LİMON

Ben yıllardır Bodrum'a giderim. Çocukluğumdan beri bütün koyları gezmişimdir ama hep en sevmediğim yer Gümüşlük olmuştu. Tavşan adasına yürümek incik boncuk alışverişi bile bana sevdirememişti Gümüşlük'ü. Heralde sahildeki balıkçılar yüzünden bir sevimsiz geldi bana.
Bu gidişimde Yalıkavaktan Gümüşlük'e giderken hemen Gümüşlük girişinden evvel konumlanmış bir yere gittim. Adı LİMON..
Birlikte gittiğim arkadaşlarım buranın manzarası, içkileri ve kabak çiçeği dolmasının Bodruma geliş nedeni olabiliceğini söylediklerinde abarttıklarını düşünmüştüm
Ve evet Limonun manzarası, dekoru,servisi,muhteşem yemekleri özellikle de kabak çiçeği dolması ve diğer mezeleri Bodruma gelme nedeni olabilirmiş.. Aslında Gümüşlük ne güzel bir yermiş :)))

Bergerler,koltuklar,sandalyeler sehpalar hepsi birbirinden farklı.. En çok bu morları sevdim :)

Buz kovaları şişeleri ve daha birçok nesneyi boyayıp rengarenk ve eğlenceli aksesuarlar yapmışlar

Gün batımı izlemek için Bodrum'un en güzel yerlerinden biri.. İster bara yakın masalarda daha sıcak bir ortamda ister bahçede romantik bir ortamda Limon'a özgü kokteyller yudumlanarak gün batırılabilir

www.limongumusluk.com


Ne olursa olsun Bodrum'dan vazgeçmem diyenler için mutlaka vakit geçirilmesi gereken bir yer.
Unutmadan rezervasyonsuz giderseniz yer bulmanız neredeyse imkansız.
Benim için de kabak çiçeği dolması yiyin

İyi tatiller!!!

Hiç yorum yok: